Dec
12

Πείτε μας τη δική σας ιστορίαΔημήτρης Δασκαλόπουλος

Comments: 26

  • ΚΕΛΛΥJan 26

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ

  • ΚΕΛΛΥJan 26

    ΕΙΜΑΙ ΜΗΤΕΡΑ 16ΧΡΟΝΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΕ ΣΥΓΓΕΝΗ ΚΑΡΔΙΟΠΑΘΕΙΑ. ΕΧΕΙ ΕΓΧΕΙΡΗΣΤΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΔΩ ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ.ΣΥΓΧΑΡΥΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΑΣ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΣΑΝ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΕΧΟΥΜΕ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΠΟΛΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ.

  • Δημήτρης ΔασκαλόπουλοςFeb 04

    Κυρία Κέλλυ, ευχαριστώ για τα ευγενικά σας λόγια. Είμαι στη διάθεσή σας για να απαντήσω όσο μπορώ τις ερωτήσεις και απορίες σας (εδώ ή μέσω email). Ελπίζω όλα να είναι καλά τώρα με την καρδιακή υγεία του δικού σας παιδιού.

  • ΜατουλαFeb 17

    κ.Δασκαλοπουλε θα ήθελα να σας πω ένα μεγάλο ευχαριστώ μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου για την υπέροχη ενημερωτική σελίδα που εχετε δημιουργησει στο διαδίκτυο.Ειμαι μητέρα ενός 11 χρόνου κοριτσιού του οποίου εσείς πρώτος διαγνωσατε την καρδιοπαθεια της πριν 10 χρόνια περίπου (μεσοκολπικη επικοινωνια)δυστυχώς για εμάς τους γονείς δίχως να έχουμε άλλη επιλογή κλείσαμε το έλλειμμα με ομπρέλα)Τα προβλήματα πολλά παρουσιαστή καν μετά την επέμβαση αρρυθμία ζαλάδα εφίδρωση....ρωτήσαμε σαν γονείς ψάξαμε πήγαμε όμως το πρόβλημα παραμένει δίχως πόρισμα η μιας διάγνωσης σωστής ακόμα ψάχνουμε. ...Θα ήταν πολύτιμη η απάντηση σας.

  • Δημήτρης ΔασκαλόπουλοςFeb 24

    Κυρία Ματούλα, ευχαριστώ για το ευγενικό σας σχόλιο. Δεν είμαι βέβαιος τι ακριβώς έχει συμβεί διαβάζοντας τη σύντομη ιστορία σας. Μπορώ μόνο γενικά να σας απαντήσω. Μερικοί ασθενείς αναπτύσσουν αρρυθμίες μετά τη σύγκλειση μεσοκολπικού ελλείμματος με ομπρέλα. Αυτές οι αρρυθμίες δεν είναι μια συχνή επιπλοκή της επέμβασης και συνήθως εμφανίζονται όχι αμέσως αλλά μετά από μερικά χρόνια. Αν θέλετε, στείλτε μου περισσότερες λεπτομέρειες ώστε να μπορέσω να σας απαντήσω πιο ειδικά για το τι νομίζω ότι συμβαίνει με την καρδιακή υγεία της κόρης σας.

  • ΔεσποιναMar 30

    Κύριε Δασκαλοπουλε ευχαριστώ πολύ για τη σελίδα που δημιουργήσατε. Είμαι μητέρα ενός βρέφους 2 μηνών το οποίο γεννήθηκε με στένωση του ισθμού της αορτής, χειρουργήθηκε 9 μέρες μετά τη γέννηση του, τώρα είναι καλά φυσικά με συνεχή ιατρική παρακολούθηση. Θα ήθελα να ρωτήσω για την συχνότητα των επισκέψεων στον πεδοκαρδιολογο καθώς και για τη μετέπιπτα πορεία της ζωής του. Θα ήθελα να πω κουράγιο και υπομονή σε όλους τους γονείς που έχουν παιδάκια με συγγενείς καρδιοπάθειες. Θα ήθελα αν μπορούσατε να μου απαντήσετε στα ερωτήματα που σας έθεσα . Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

  • Δημήτρης ΔασκαλόπουλοςApr 01

    Κυρία Δέσποινα, ευχαριστώ για το σχόλιο. Χαίρομαι που το μωρό σας είναι τώρα καλά. Η συχνότητα των επισκέψεων εξαρτάται από τις ιδιαιτερότητες του προβλήματος του δικού σας παιδιού (δηλαδή, από το αν έχει και άλλες καρδιακές ανωμαλίες, αν έχει υπέρταση, αν το χειρουργικό αποτέλεσμα είναι ικανοποιητικό, κτλ). Γενικώς, θα έλεγα ότι όταν υπάρχει απλή, μεμονωμένη στένωση ισθμού αορτής (χωρίς άλλες ανωμαλίες), η ανάγκη για έλεγχο από τον παιδοκαρδιολόγο είναι 2 έως 4 επισκέψεις τον πρώτο χρόνο της ζωής, και μετά περίπου μια 1 επίσκεψη ανά έτος. Η πορεία και το μέλλον των παιδιών που γεννήθηκαν με στένωση ισθμού αορτής είναι γενικώς πολύ καλή. Είναι σημαντικό όμως να κατανοήσετε ότι θα πρέπει να γίνεται οπωσδήποτε ο περιοδικός καρδιολογικός έλεγχος στο μέλλον. Ασθενείς που έχουν χειρουργηθεί για τη συγκεκριμένη συγγενή καρδιοπάθεια μπορεί σε μεγαλύτερη ηλικία να αναπτύξουν νέα, επίκτητα προβλήματα, όπως επαναστένωση, αρτηριακή υπέρταση (“πίεση”) ή ανεύρυσμα της αορτής. Η πιθανότητα είναι μικρή όταν ο ασθενής χειρουργείται στη βρεφική ηλικία και από έμπειρο καρδιοχειρουργό αλλά υπαρκτή. Μπορείτε να διαβάσετε για τη στένωση ισθμού αορτής και εδώ: http://www.athenspedcard.com/gia-goneis-and-astheneis/gnoseis-kai-plerophories/an-to-paidi-sas-ekhei-suggene-kardiopatheia/sukhnes-suggeneis-kardiopatheies/stenose-isthmou-aortes

  • christinaMay 19

    Γιατρε ευχαριστω πολυ για τη σελιδα που δημιουργησατε.
    Είμαι μητέρα δυο κοριτσιων, 2 και 6 χρονων.
    Το 6 χρονο κοριτσακι μου εχει μεσοκολπικο ελλειμμα και σκεφτομαστε να χειρουργησουμε την μικρη.Θα ηθελα επισης να σας αναφερω οτι το παιδι δεν εχει κανενα συμπτωμα που θα μας εκανε να κανουμε την επεμβαση γρηγορα, αλλα η εξελιξη του ελλειματος ειναι κανονικη με βαση την αναπτυξη του παιδιου οποτε σκεφτηκαμε να την κανουμε τωρα σε αυτην την ηλικια πριν ξεκινησει το παιδι με δραστηριοτητες, το σχολειο κ.α. θα ηθελα Γιατρε μου και την δικη σας γνωμη πανω σε αυτο.... Ευχαριστω εκ των προτερων.

  • Δημήτρης ΔασκαλόπουλοςMay 19

    Κυρία Χριστίνα, ευχαριστώ για το μήνυμά σας. Συμφωνώ: στην ηλικία των έξι (6) ετών θα πρέπει πλέον να κλείσουμε το μεσοκολπικό έλλειμμα εφόσον, βεβαίως, το έλλειμμα είναι όπως λέμε στη δουλειά μου «αιμοδυναμικώς σημαντικό». Πρέπει επίσης να σας επισημάνω ότι ο τύπος του μεσοκολπικού ελλείμματος που έχει το εξάχρονο κοριτσάκι σας(είναι «δευτερογενές», «πρωτογενές» ή άλλο;) και η επιλογή ικανού και έμπειρου καρδιοχειρουργού είναι σημαντικοί παράγοντες για τις αποφάσεις σας αλλά και για την έκβαση της υγείας του παιδιού. Μπορείτε αν θέλετε να συζητήσετε περαιτέρω το πρόβλημα μαζί μου μέσω dadaskal@otenet.gr

  • Antonia FilianouFeb 04

    Η εξεταση με doppler εδειξε μικρου βαθμου ανεπαρκεια αορτικης και μικρη διαφυγη πνευμονικης βαλβιδας χωρις αιμοδυναμικη σημασια σε αγορι 6 χρονων τι πρεπει να κανω και τι να προσεξω...ευχαριστω πολυ

  • Antonia FilianouFeb 04

    Η εξεταση με doppler εδειξε μικρου βαθμου ανεπαρκεια αορτικης και μικρη διαφυγη πνευμονικης βαλβιδας χωρις αιμοδυναμικη σημασια σε αγορι 6 χρονων τι πρεπει να κανω και τι να προσεξω...ευχαριστω πολυ

  • Δημήτρης ΔασκαλόπουλοςFeb 07

    Κυρία Filianou, η "μικρή διαφυγή πνευμονικής βαλβίδας" είναι σχεδόν πάντοτε φυσιολογικό εύρημα στα παιδιά. Αντιθέτως, η "μικρού βαθμού ανεπάρκεια αορτικής" βαλβίδος δεν είναι συνήθως φυσιολογικό εύρημα. Θα πρέπει πάντοτε να γίνεται προσπάθεια (με το ηχοκαρδιογράφημα) για να βρεθεί η αιτία της αορτικής ανεπάρκειας, ώστε να μπορούμε να πούμε ποια είναι η σημασία της, ποια η πιθανή εξέλιξή της και ποιος ο σωστός τρόπος παρακολούθησης του παιδιού. Ελπίζω αυτά να βοηθούν.

  • ΤΣΑΚΩΝΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑFeb 20

    Καλησπέρα σας.

    Θα ήθελα να μοιραστώ την ιστορία μου μαζί σας. Έχω χειρουργηθεί από μεσοκολπικη σε ηλικια 3,5 χρονών περίπου. Τώρα είμαι 37 ετων και όλα ειναι μια χαρα. Με χειρούργησε στο Ιπποκράτειο ο Κος Αντριτσάκης και τον ευχαριστώ πολύ, και αυτόν και την ομάδα του και με παρακολουθούσε ο Κος Τριανταφύλλου (καρδιολόγος στο Ιπποκράτειο ) . Τότε τα πράγματα ήταν πολυ δύσκολα, το ποσοστο επιτυχίας με τα μέσα και τις γνώσεις που είχαν ήταν 50-50 και οι γιατροί έδιναν τα πάντα. Θα ήθελα να πω στης μανούλες που έχουν τα παιδιά τους σε τέτοια θέση, να μην φοβούνται , τα πράγματα πλέον είναι πολύ διαφορετικά και οι γνώσεις των γιατρών είναι σε μεγάλο επίπεδο. Τα παιδιά είναι σκληρά και όπως είχε πει τότε ο γιατρός μου στην μάνα μου : αυτό το παιδί έχει θράσος και πείσμα για να ζήσει!! Έτσι να το βλέπουν και οι μαμαδες. Τα παιδια εχουν θράσος για την ζωή!! Υπομονή και κουράγιο.
    Σας ευχαριστώ πολύ.

    Με εκτίμηση
    Τσάκωνα Χριστίνα

  • Δημήτρης ΔασκαλόπουλοςMar 05

    Ευχαριστώ κυρία Τσάκωνα που μοιράζεστε την ιστορία σας με εμένα και με τους αναγνώστες αυτού του ιστότοπου. Η ιστορία σας έχει ιδιαίτερη αξία επειδή νιώθετε την ανάγκη να δώσετε κουράγιο στους γονείς παιδιών με συγγενή καρδιοπάθεια. Κάτι που το κάνετε με τόσο άμεσο και όμορφο τρόπο! Έχετε απολύτως δίκιο όταν τονίζετε ότι τα πράγματα είναι σήμερα καλύτερα από τη δεκαετία του ’80 που νομίζω ότι χειρουργηθήκατε εσείς. Είναι σαφώς καλύτερα και στη χώρα μας, αλλά ατυχώς απέχουν ακόμα από το να μπορούμε να πούμε ότι είναι το ίδιο καλά όσο σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Το κύριο πρόβλημα είναι η έλλειψη σωστής οργάνωσης και ο συνακόλουθος κατακερματισμός πόρων, πείρας και ανθρώπων, που εμποδίζει τους πολύ λίγους καλούς καρδιοχειρουργούς για συγγενείς καρδιοπάθειες που διαθέτουμε να γίνουν κάποτε άριστοι. Προσπαθώ με τις μικρές μου δυνάμεις από το 1987 για να αποκτήσει κάποια μέρα και η χώρα μας ένα «κέντρο αριστείας» για τις συγγενείς καρδιοπάθειες που σήμερα παρά τις κατά καιρούς προσδοκίες μας δεν διαθέτει. Ο καρδιοχειρουργός Γιώργος Ανδριτσάκης (συνταξιούχος πια) ήταν ένας πολύ καλός καρδιοχειρουργός για παιδιά και πρωτοπόρος στις εγχειρήσεις για συγγενείς καρδιοπάθειες στη χώρα μας. Σας εύχομαι να είστε πάντα καλά και σας ευχαριστώ και πάλι για το σχόλιό σας.

    5 Μαρτίου 2017

  • JorjinnaMar 21

    Καλημέρα σας,
    προσφατα ανακαλυψαμε στον γιο μου μεσοκολπικη επικοινωνια, 9 χιλ χωρις κανενα συμπτωμα. Το κακο είναι οτι εχει επιβαρυνθει η δεξιά πλευρα της καρδιάς.
    ήθελα να σας ρωτήσω υπάρχει πιθανοτητα να κλεισει μόνη της ή εστω με παρακολούθησει να μην χρειαστει επεμβαση;;
    Σας ευχαριστω πολυ!

  • Dimitris DaskalopoulosMar 27

    Κυρία Jorjinna, πρέπει να σας πω ότι δεν είναι εύκολο να δώσει κάποιος στη θέση μου συμβουλές για θεραπεία ή πρόβλεψη για το μέλλον αν ό ίδιος δεν είναι βέβαιος για τη διάγνωση του παιδιού. Αν, λοιπόν, η διάγνωση (δηλαδή το καρδιακό πρόβλημα) του γιου σας είναι αυτό που αναφέρετε, αν η «μεσοκολπική επικοινωνία» που έχει είναι η πιο συνηθισμένη (δηλαδή δευτερογενές μεσοκολπικό έλλειμμα, ή όπως αλλιώς ονομάζεται ‘secundum’ μεσοκολπικό έλλειμμα), και αν η ηλικία του είναι άνω των 2 ή 3 ετών, τότε θα πρέπει να κλείσουμε αυτό το έλλειμμα σύντομα. Πιστεύω ότι ο πιο μακροπρόθεσμα ασφαλής τρόπος για να γίνει αυτό είναι να κλείσουμε το έλλειμμα (την «επικοινωνία») με χειρουργικό τρόπο – όχι με «ομπρέλα». Για περισσότερα σχετικά με τα μεσοκολπικά ελλείμματα και τη θεραπεία τους, μπορείτε να διαβάσετε εδώ: http://www.athenspedcard.com/gia-goneis-and-astheneis/gnoseis-kai-plerophories/an-to-paidi-sas-ekhei-suggene-kardiopatheia/sukhnes-suggeneis-kardiopatheies/mesokolpiko-elleimma-mesokolpike-epikoinonia

    27 Μαρτίου 2017

  • JorinnaMar 28

    Σας ευχαριστω παρα πολυ για την αμεση απαντηση. Ο γιος μου ειναι μόλις 9μιση μηνων.
    Ηθελα να σας κανω μια τελευταια ερωτηση.
    Δεν υπάρχει καμια πιθανότητα να κλείσει μονη της;;
    Εχετε δει τετοιες περιπτωσεις;
    με αγχωνει και μονο στην ιδεα μια τετοια επεμβαση στο παιδι.

  • Δημήτρης ΔασκαλόπουλοςApr 09

    Κυρία Jorjinna, αν η «μεσοκολπική επικοινωνία» του μωρού σας επιβαρύνει ήδη τη «δεξιά πλευρά της καρδιάς», όπως γράφετε, είναι απίθανο αυτή η «επικοινωνία» να γίνει ασήμαντη με την πάροδο του χρόνου. Υπάρχει, ωστόσο, μικρή πιθανότητα να γίνει στο μέλλον μικρή και ασήμαντη (έτσι ώστε να μη χρειαστεί επέμβαση) αν η αρχική διάγνωση δεν είναι ακριβής και αναθεωρηθεί στο μέλλον. Αν, δηλαδή, ο/η καρδιολόγος που τον παρακολουθεί έχει υπερεκτιμήσει το μέγεθος και κυρίως τη σημασία της «επικοινωνίας». Πάντως, η οριστική απόφαση για το αν χρειάζεται επέμβαση ή όχι θα πρέπει να ληφθεί στην ηλικία των 2-3 ετών με νέα κλινική εκτίμηση και ηχοκαρδιογράφημα τότε.

    9 Απριλίου 2017

  • Κατερίνα ΜπαξJan 08

    Καλή σας ημέρα και χρόνια πολλά. Είμαι μητέρα ενός 24χρονου(τώρα)φοιτητή. Από μικρό παιδί μου είχαν πει ότι είχε μία ήπια ανεπάρκεια αορτικής βαλβίδας και το μόνο που χρειαζόταν να κάνει ήταν μέτριας έντασης γυμναστική (όχι πρωταθλητισμό). Η ανεπάρκειά του ήταν ήπια έως 22 ετών όπου μου είπαν ότι έχει γίνει σοβαρή και σε λίγο καιρό ίσως χρειαστεί αντικατάσταση. Με προβληματίζει βέβαια το γεγονος ότι ενώ στα υπέρηχα εγραφαν τρίπτυχη αορτική, τώρα τελευταία γράφουν δίπτυχη.Ειλικρινά είμαι σε μια πολύ δύσκολη ψυχολογικά κατάσταση. Θέλω να μου πείτε μπορούσαν να κάνουν κάτι σε ποιο μικρή ηλικία και δε το έκαναν με αποτέλεσμα να επιδινωθεί καιτι πρέπει σαν μητέρα να κάνω απο δω και πέρα.Να ζητήσω τη βοήθεια και γνώμη και άλλων ειδικών; Σας ευχαριστώ!!!

  • Δημήτρης ΔασκαλόπουλοςJan 11

    Κυρία Κατερίνα Μπαξ,
    Καταλαβαίνω τα αισθήματά σας και την ανησυχία σας. Θα σας μιλήσω γενικά μόνο, αφού δεν γνωρίζω ο ίδιος την περίπτωση του γιου σας. 1/Η χρόνια ανεπάρκεια της αορτικής βαλβίδος είναι νόσος που θεραπεύεται, και το μέλλον των ασθενών με αυτό το πρόβλημα είναι πολύ καλό. 2/Η απόφαση για την αντικατάσταση της αορτικής βαλβίδος όταν υπάρχει διγλώχιν (δίπτυχη) αορτική βαλβίδα είναι δουλειά του καρδιολόγου και όχι του καρδιοχειρουργού. Οι περισσότεροι καρδιοχειρουργοί έχουν την τάση σε αυτές τις περιπτώσεις να χειρουργούν αβασάνιστα (χωρίς να πολυεξετάσουν τα δεδομένα) και κυρίως πρόωρα. Όμως, η απόφαση για αντικατάσταση δεν είναι εύκολη διαδικασία και εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. 3/Τη σημερινή εποχή, η αντικατάσταση της διγλώχινος αορτικής βαλβίδος δεν είναι πάντοτε απαραίτητη. Δεν είναι, δηλαδή, πάντοτε η κατάλληλη, η σωστή χειρουργική θεραπεία. Σε πολλές περιπτώσεις, οι άριστοι καρδιοχειρουργοί μπορούν να επιδιορθώσουν τη βαλβίδα. Θα μπορούσα να είμαι περισσότερο χρήσιμος στην περίπτωση του γιου σας αν είχα την ευκαιρία να τον εξετάσω. Σας εύχομαι Καλή Χρονιά.

    11 Ιανουαρίου 2018

  • Κατερίνα ΜπαξJan 11

    Σας ευχαριστώ ολόθερμα για την απάντησή σας και για τα παρηγορητικά σας λόγια που τα χρειάζομαι. Κι αυτό γιατί μου λένε αντικατάσταση με μεταλλική βαλβίδα και όλα τα παρεμφερή.Είμαι από Ρέθυμνο Κρήτης και θα κλείσω ραντεβου να δείτε τον γιο μου.Σας ευχαριστώ και πάλι!!!

  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΑΠΑΛΙΟΝΑΚΗMay 20

    20-5-18. ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΣΟΚΟΛΠΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 2,3 ΕΚΑΤ. ΤΟ ΔΙΕΓΝΩΣΑ ΠΡΙΝ 2 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΜΕ ΟΙΣΟΦΑΓΙΚΟ ΥΠΕΡΗΧΟ. ΝΑ ΚΑΝΩ ΟΜΠΡΕΛΑ Η ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΟ ; ΕΙΜΑΙ 50 ΕΤΩΝ. ΑΚΟΥΩ ΟΤΙ Η ΟΜΠΡΕΛΑ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΠΙΠΛΟΚΕΣ ΑΥΤΕΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΝΤΑΙ ΕΥΚΟΛΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ Η ΘΑ ΜΕ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΝ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΑΣ

  • Δημήτρης ΔασκαλόπουλοςMay 31

    Κυρία Παπαλιονάκη, ευχαριστώ για το μήνυμά σας. Αν η «μεσοκολπική επικοινωνία» που έχετε είναι δευτερογενής (secundum) επικοινωνία, θα συμβούλευα τη χειρουργική θεραπεία. Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να διαβάσετε εδώ: http://www.athenspedcard.com/gia-goneis-and-astheneis/gnoseis-kai-plerophories/an-to-paidi-sas-ekhei-suggene-kardiopatheia/sukhnes-suggeneis-kardiopatheies/mesokolpiko-elleimma-mesokolpike-epikoinonia. Εύχομαι όλα να πάνε καλά.

    31 Μαΐου 2018

  • ΓΙΩΡΓΟΣOct 02

    Καλησπέρα σας,
    είμαι 34 ετών, έπειτα από δεύτερο εγκεφαλικό επεισόδιο (ευτυχώς μικρά και τα δύο χωρίς μόνιμες βλάβες) μου διέγνωσαν ανοικτό ωοειδές τρήμα.
    Οι καρδιολόγοι μου συστήνουν να αρκεστώ σε φαρμακευτική αγωγή (αντιπηκτικά κτλ).
    Οι επεμβατικοί καρδιολόγοι μου συστήνουν ομπρέλα.
    Οι καρδιοχειρουργοί μου συστήνουν χειρουργική επέμβαση.
    Γνωρίζω ότι υπάρχουν μελέτες που συγκρίνουν την πορεία ασθενών με ομπρέλα και ασθενών με φαρμακευτική αγωγή και οι οποίες δεν εντοπίζουν σημαντικές διαφορές στην πορεία τους.
    Δεν έχω βρει μελέτες που να συγκρίνουν ασθενείς που χειρουργήθηκαν με ασθενείς με ομπρέλα ή φαρμακευτική αγωγή για να συγκρίνω...
    Προσωπικά τείνω να αποκλείσω την ομπρέλα καθώς δεν δίνει μόνιμη λύση όπως το χειρουργείο, με την έννοια οι περισσότεροι γιατροί συστήνουν μετά την τοποθέτηση της συσκευής και φαρμακευτική αγωγή αλλά και περιοδική παρακολούθηση, επίσης δεν υπερέχει ξεκάθαρα έναντι της φαρμακευτικής αγωγής βάσει μελετών.
    Τέλος, επειδή δεν θέλω να ζω συνεχώς με την έννοια ενός νέου εγκεφαλικού επεισοδίου, ούτε μου είναι εύκολο να ζω για πάντα με φαρμακευτική αγωγή, κλείνω προς την λύση του χειρουργείου.
    Υφίσταται αυτή η λύση; διότι οι επεμβατικοί καρδιολόγοι μου την έχουν αποκλείσει καθώς θεωρείτε ξεπερασμένη, επικίνδυνη και δεν προτείνεται από καμία ιατρική οδηγία η κάποιο κέντρο επιστημονικών ερευνών.
    Τι θα με συμβουλεύατε;
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

  • ThomaisOct 05

    Καλησπέρα σας !Πριν ένα μην μήνα έκανε χειρουργείο ανοιχτής καρδιάς το μόλις 5 μηνών αγοράκι μου ,μεσοκοιλιακη επικοινωνία 9 χιλιοστά !Εγινε πλήρη αποκατάσταση !η ερώτηση μου είναι υπαρχη περίπτωση να χρειαστεί κάτι στο μέλλον ;;;κάθε ποτε επισκέπτονται καρδιολόγο μετά απ ο ένα διάστημα ;;;ανοικουν στην κατηγορία υψηλού κυνδινου όσο αφορά γρίπη ;Πρέπει να κάνει κάθε χρόνο το εμβόλιο της γρίπης ;Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων !

  • ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΙΣΜΑΝΙΔΗΣOct 14

    Καλησπέρα σας, το αγοράκι μας είναι 4ετων. Πριν 4μηνεε σε έλεγχο ρουτινας για φύσημα βρήκαμε δευτερογενή μεσοκολπικη επικοινωνία 17mm. Αιμοδυναμικα νομίζω 1,5:1 . Η δεξιά κοιλία είναι 33mm έναντι 27mm της αριστερής. Λένε για χειρουργική συγκλειση. Θα κάνουμε την επέμβαση σε πολύ γνωστό καρδιοχειρουργό στην Αθήνα. Ήθελα να ρωτήσω αν στα επομενα χρόνια υπάρχει περίπτωση να γίνονται επεμβάσεις ενδοσκοπικά η και ρομποτικά ώστε να γλιτώσει ο μικρός το νυστέρι. Και μετά την επέμβαση υπάρχει η πιθανότητα να υπάρχουν επιπλοκές που μπορεί να επηρεάσουν τη ζωή του; Είμαστε σε δίλημμα αν πρέπει να το κάνουμε τώρα η κάποια χρόνια αργότερα άγουν η επιστήμη εξελίσσεται και μπορεί να γίνει με λιγότερες επιπλοκές και ταλαιπωρία. Είμαστε και από Θεσσαλονίκη και αυτά σχεδόν όλα γίνονται στην Αθήνα. Εκτός από τον κ. Πιτση που είναι καρδιοχειρουργός ενηλίκων αλλά έχει κάνει επεμβάσεις και σε παιδιά στον Άγιο Λουκά Θεσσαλονίκης. Σας ευχαριστώ.

Add a comment

Email again: